סוגי טיפולים

אבחון וטיפול בהפרעות במפרקי הלסת ו/או שרירי הלעיסה

אבחון וטיפול בהפרעות במפרקי הלסת ו/או שרירי הלעיסה, כגון: כאבים, "קליקים", נעילת לסתות, הגבלה בפתיחת הפה, קושי בלעיסה, חריקות במפרק הלסת, היתפסות שרירים בלחיים, כאבים בלסתות וכדומה. הטיפול כולל, במידת הצורך, התאמת סד לילה ייעודי וביצוע דיקור מערבי (דיקור יבש) של שרירי הלעיסה להפחתת כאב.

בדיקות סקר לאיתור מוקדם של סרטן חלל הפה
נגעים ופתולוגיות בריריות חלל הפה והשפתיים

בדיקות סקר לאיתור מוקדם של סרטן חלל הפה - מומלצת בעיקר למעשנים, לצורכי אלכוהול, לבני 40+, למטופלים המאובחנים עם ליכן פלנוס אוראלי ובמגוון מצבים נוספים הכרוכים בסיכון מוגבר לממאירות בחלל הפה (כגון: היסטוריה משפחתית, מערכת חיסון מדוכאת, ממאירות קודמת בחלל הפה ועוד).

נגעים ופתולוגיות בריריות חלל הפה והשפתיים - אבחון, מעקב וטיפול בממצאים חריגים בחלל הפה, כגון: כיבים ופצעים, בליטות, נפיחויות, כתמים ושינויי צבע, זיהומים (חיידקיים, וירליים ופטרייתיים) וכדומה. האבחון והטיפול כוללים, במידת הצורך, כריתה כירורגית של נגעים, לקיחת דגימות לביופסיה ובדיקות

עזר שונות.

אבחון וטיפול בהפרעות בחוש הטעם

אבחון וטיפול בהפרעות בחוש הטעם, כגון: ירידה בחוש הטעם, טעם רע בלשון ובפה, תחושת מרירות / מליחות / טעם מתכתי בפה וכדומה.

אבחון וטיפול בהפרעות בתפקוד בלוטות הרוק

אבחון וטיפול בהפרעות בתפקוד בלוטות הרוק, כגון: יובש פה, ריור יתר, נפיחות על רקע חסימה ועוד. תהליך האבחון במרפאה כולל תשאול של המטופל, הערכת מצבו הרפואי, בדיקת חלל הפה לאיתור נזקי יובש פה לריריות ולשיניים, בדיקה להערכה אובייקטיבית של קצב הפרשת הרוק וכן הפניית המטופל לבדיקות מעבדה והדמיה על-פי הצורך. בהתאם לממצאים שיתקבלו יוצעו טיפולים שונים הן להקלה סימפטומטית והן לפתרון המקור לבעיה.

סד לילה בהתאמה אישית

סד לילה בהתאמה אישית - אבחון וטיפול בחריקת שיניים לילית והידוק לסתות כולל ביצוע סד לילה בהתאמה אישית במידת הצורך. במרפאה מבוצעים סדי לילה מסוגים שונים, כגון: רך, קשה, דו-שכבתי, NTI, התקנים דנטליים לטיפול בנחירות ודום נשימה בשינה.

טיפול בנחירות ובהפרעות נשימה בשינה
פענוח הדמייה של הלסתות
כאבי פנים ולסתות

טיפול בנחירות ובהפרעות נשימה בשינה באמצעות התקנים דנטליים שונים המותאמים אישית לכל מטופל בהתאם לצרכיו.

פענוח הדמייה של הלסתות - אבחון רנטגני של ממצאים פתולוגיים באזור הלסתות, כגון: ציסטות, גידולים, פגמים בהסתיידות עצמות הלסת וכו'.

כאבי פנים ולסתות - אבחון וטיפול בכאב אקוטי וכרוני באזור הפנים, הלסתות והצוואר, כולל תופעת הפה השורף, כאב ממקור שרירים, כלי דם, עצבים, כאב כרוני כתוצאה מטראומה, כאב שיניים שטיבו אינו ברור ורופא שיניים כללי התקשה לאתר את מקורו וכדומה.